ارزانترین شهر کانادا برای زندگی در 2021

فهرست مطالب

کانادا کشوری وسیع با فرصت های تحصیلی و شغلی بسیار است. همه ساله سفارت کانادا با انبوهی از درخواست های مهاجرتی افراد از سراسر جهان مواجه میشود. بر طبق تحقیقات انجام شده ونکوور گرانترین شهر کانادا برای زندگی است اما می توان جهت کاهش هزینه ها، ارزانترین دانشگاه های کانادا برای تحصیل و یا شهرهای نزدیک به کلانشهرها را برای زندگی انتخاب نمود. اگر به دنبال شناسایی ارزانترین شهر کانادا برای زندگی و مهاجرت هستید با ما تا پایان همراه شوید.

ارزانترین شهر کانادا برای زندگی کدام است؟

کبک Quebec

شهر کبک مرکز استانی به همین نام در کانادا است. این شهر در لیست ارزانترین شهر کانادا برای زندگی قرار گرفته است. کبک به عنوان مقرون به صرفه ترین شهر از میان 15 شهر بزرگ کانادا شناخته می شود. این شهر از زیباترین شهرهای کانادا بشمار می آید؛ طبیعت زیبا، 3 پارک ملی، آب و هوای عالی تنها بخشی از زیبایی های این شهر هستند. زبان اول اکثریت جمعیت این شهر زبان فرانسوی است. هزینه ماهانه زندگی برای یک خانواده چهار نفره در این شهر، بدون در نظر گرفتن هزینه اجاره خانه، 218/4 دلار، و برای یک فرد مجرد 973/1 دلار تخمین زده شده است. اجاره آپارتمان یک خوابه در این شهر حدود 715 دلار می باشد. هزینه های زندگی در آن 79.32% کمتر از هزینه های زندگی در شهر نیویورک آمریکا است.

مونترال Montreal

شهر مونترال در استان کبک و در شرق کشور کانادا واقع شده است. این شهر به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین شهرها در کانادا محسوب می شود. با این وجود جالب است بدانید که یکی از ارزان ترین شهرهای کانادا در میان شهرهای بزرگ این کشور بشمار می آید. مونترال یکی از بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل بوده و هر سال تعداد بسیاری از ایرانیان وارد دانشگاه های این شهر می شوند. در صورت داشتن خرج های معقول هزینه ماهانه زندگی در این شهر برای یک خانواده چهار نفره، بدون در نظر گرفتن هزینه اجاره، 653/4 دلار و برای یک فرد مجرد 2.328 دلار کانادا است. میزان اجاره یک آپارتمان یک خوابه در مونترال 361/1 دلار می باشد.

لندن London

لندن یک شهر کانادایی در جنوب غربی استان انتاریو و در نزدیک مرز آمریکا واقع شده است. این شهر نیز در لیست ارزانترین شهر کانادا برای زندگی قرار می گیرد. بر طبق نظر محلی ها؛ لندن یکی از ایده آل ترین شهرها برای زندگی و کار است. کسب و کارهای نوپا فرصت های شغلی بسیاری در این شهر ایجاد کرده است. میانگین هزینه های ماهانه برای زندگی یک فرد مجرد در این شهر بدون در نظر گرفتن اجاره 900 دلار و با اضافه کردن 300/1 دلار هزینه اجاره هزینه های ماهانه به 200/2 دلار افزایش یافته و همچنان با سطح درآمد در این شهر همخوانی دارد. هزینه زندگی برای یک خانواده چهار نفره در شهر لندن کانادا 476/4 دلار است.

ابتسفرد Abbotsford

ابتسفرد یک شهر مرزی واقع در استان بریتیش کلمبیا کشور کانادا است. 62% از جمعیت ابتسفرد در این شهر و مابقی در شهرهای اطراف مانند ونکوور مشغول به کار هستند. میانگین هزینه زندگی برای یک خانواده چهار نفره در شهر ابتسفرد 4766/4 دلار و برای یک فرد مجرد 2462 دلار برآورد شده است. هزینه ماهانه اجاره آپارتمان یک خوابه، از 600 تا 800 دلار متغیر است

لاوال Laval

شهر لاوال در جنوب غربی استان کبک واقع شده است. لاوال به عنوان یک شهر حومه ای در نزدیکی مونترال؛ به مرکز خدمات تولیدی و صنعتی تبدیل شده است. بسیاری از ساکنین مونترال تعطیلات تابستانی خود را در این شهر می گذرانند. با وجود نزدیکی لاوال به مونترال، هزینه های زندگی در آن بسیار پایین تر از کلان هشرهای کانادا است. بر اساس تخمین ها؛ میانگین هزینه های یک خانواده 4 نفره؛ بدون محاسبه هزینه اجاره منزل در این شهر، 456/3 دلار کانادا و یک فرد مجرد 956 دلار کانادا است. هزینه اجاره یک آپارتمان یک خوابه در سال 2021 در این شهر 331/1 دلار است و نسبت به سال گذشته 1% افزایش داشته است

شربروک Sherbrooke

شربروک شهری در قسمت جنوبی استان کبک در کشور کانادا است. این شهر به عنوان ششمین شهر بزرگ در این استان بشمار می آید. امنیت بالای این شهر و سطح بالای امکانات در آن، زندگی در این شهر را برای ساکنان بسیار خوشایند کرده است. فاصله شربروک تا کلانشهر مونترال 156 کیلیومتر است. بر اساس مطالعات انجام شده هزینه ماهانه زندگی برای یک خانواده 4 نفره بدون احتساب هزینه اجاره؛ 230/3 دلار کانادا و برای یک فرد مجرد 888 دلار کانادا است. هزینه اجاره یک آپارتمان تک خوابه در این شهر 818 دلار است این مبلغ نسبت به سال 2020؛ 22% افزایش داشته است.

لویس Levis

لویس شهری در قسمت شرقی استان کبک بوده و زبان اول اکثریت جمعیت این شهر فرانسوی است. با وجود آنکه لویس یک شهر حومه ای و کوچک است اما به دلیل حضور کارفرمایان بسیار در این شهر فرصت های شغلی بسیاری برای شهروندان فراهم شده است. خوشبختانه در یک دهه گذشته کسب و کارهای بسیاری در لویس توسعه یافته و این شهر را به عنوان یکی از بهترین شهرهای کانادا برای کار تبدیل کرده است. هزینه زندگی در این شهر کمتر از میانگین هزینه های زندگی در کانادا است. هزینه اجاره یک آپارتمان در این شهر از 644 تا 1351 دلار متغیر است.
میانگین هزینه زندگی در لویس 1406 دلار برآورد شده است. این شهر پنجاه و چهارمین شهر گران کانادا از میان 153 شهر موجود در این کشور و همچنین سومین شهر گران استان کبک از میان 60 شهر این استان است. درآمد ماهانه بدون در نظر گرفتن مالیات در این شهر 2268 دلار است.

ساگونه Saguenay

ساگونه شهری در استان کبک در کشور کانادا است. این شهر 200 کیلومتری شاملی شهر کبک واقع شده است. اقتصاد ساگونه در حال گسترش و پیشرفت است. به دلیل طبیعت زیبای این شهر زندگی در آن برای شهروندان بسیار دلچسب است. هزینه کلی زندگی در ساگونه حدود 009/1 دلار برآورد شده است. میانگین هزینه آپارتمان یک خوابه در مرکز آن نیز تقریبا 502 دلار است.

لانگوی Longueuil

لانگوی یک شهر صنعتی در استان کبک کشور کانادا است. لانگوی به عنوان شهری حومه ای محسوب شده و تنها 10 کیلومتر با مونترال فاصله دارد. اقتصاد این شهر فرصت های شغلی متعددی را در طیف متنوعی از مشاغل ارائه می دهد. علاوه بر مزیت نزدیکی لانگوی به کلانشهر مونترال؛ لانگوی یک شهر سرسبز و زیبا با امکانات بالا و گذشته تاریخی شگفت آور است. هزینه های زندگی در لانگوی 3/6% از میانگین ملی کانادا کمتر است. اجاره آپارتمان یک خوابه در این شهر از 96/519 تا 06/618 دلار متغیر است. با در نظر گرفتن استانداردهای زندگی در مونترال برای یک خانواده چهار نفره؛ هزینه زندگی در شهر لانگوی ماهانه حدود 05/396/4 دلار و در مونترال 00/100/5 دلار می باشد.

تربونه Terrebonne

تربونه یک شهر حومه ای در 30 کیلومتری مونترال در استان کبک است. فرصت های شغلی تروبنه در حال رشد بوده و یک شهر تولیدی محسوب می شود. هزینه های زندگی در تربونه از میانگین ملی کانادا 7% کمتر است. هزینه اجاره آپارتمان نسبت به سال گذشته با افزایش یک درصدی به 357/1 دلار رسیده است.

ترویس ریورس Trois-Rivieres

شهر ترویس ریورس در استان کبک کشور کانادا قرار گرفته است. اسم این شهر از زبان فرانسوی گرفته شده است. ترویس ریورس با وجود کارخانه قدیمی ذوب فلزات؛ قدیمی ترین شهر صنعتی کانادا است. شهر ترویس ریورس به دلیل اقتصاد و فرهنگ غنی در میان مردم کانادا بسیار شناخته شده است. هزینه کلی زندگی در این آن حدود 993 دلار است. هزینه اجاره یک آپارتمان یک خوابه در مرکز این شهر نیز 461 دلار تخمین زده می شود.

مونکتون Moncton

شهر مونکتون در جنوب شرقی استان نیوبرانزویک در کشور کانادا واقع شده است. این شهر به عنوان یکی از بهترین شهرها برای زندگی در کانادا شهرت دارد. اقتصاد قوی، طبیعت زیبا، پارک های متعدد، سواحل جذاب از جاذبه های زندگی در این شهر بشمار می آیند. هزینه کلی زندگی خانواده چهار نفره در این شهر حدود 140/4 دلار؛ و برای یک فرد مجرد 1962 دلار برآورد شده است. میانگین اجاره آپارتمان یک خوابه در شهر مونکتون تقریبا 803 دلار در ماه است.

خلیج تندر Thunder Bay

خلیج تندر شهری واقع در استان انتاریو است. شهر Thunder Bay یک شهر زیبا، آرام و دوست داشتنی مناسب کسانی است که زندگی در یک شهر خلوت به دور از هیاهوی شهرهای بزرگ را ترجیح می دهند. هزینه ماهانه زندگی یک خانواده چهار نفره بدون اجاره بها 158/4 دلار و یک فرد مجرد ماهانه 2015 دلار و میانگین اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز آن تقریبا 969 دلار در ماه است

شارلوت تون Charlottetown

شارت تون مرکز جزیره پرنس ادوارد است. این شهر یکی از مقرون به صرفه ترین و ارزانترین شهر کانادا برای زندگی محسوب می شود. هزینه زندگی برای یک خانواده چهار نفره در شهر شارلوت تون 484/4 دلار؛ و برای یک فرد مجرد 2089 دلار اعلام شده است. همچنین میانگین هزینه اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز آن تقریبا 951 دلار در ماه است

گوئلف Guelph

گوئلف شهری در جنوب غربی انتاریو واقع شده و تقریبا به شهر ترنتو نزدیک است. این شهر ویژگی های بسیار خوشایندی برای نسل های جدید و جوانان دارد. دانشگاه های بسیار، مناطق تفریحی، رستوران های بزرگ، طبیعت و پارک های زیبا بخشی از جذابیت های زندگی در این شهر است. هزینه زندگی یک خانواده چهارنفره در این شهر بدون در نظر گرفتن اجاره بها، تقریبا 484/4 دلار و هزینه زندگی یک فرد مجرد 296/2 دلار در ماه است. هزینه تقریبی اجاره یک آپارتمان یک خوابه گوئلف 525/1 دلار است و نسبت به سال 2020، 1% افزایش داشته است.

کیچنر وانترلو Kitchener

کیچنر یک شهر در جنوب شرقی انتاریو است. این شهر علاوه بر داشتن آرامش و زیبایی های یک شهر کوچک؛ مانند شهرهای بزرگ جمعیتی متشکل از فرهنگ های مختلف را در خود جای داده است. تحصیلات بالا، طبیعت زیبا و زندگی مقرون به صرفه این شهر را در لیست ارزانترین شهر کانادا برای زندگی قرار داده است. هزینه های زندگی برای یک خانواده چهار نفره در این شهر به صورت ماهانه بدون احتساب اجاره بها، حدود 419/4 دلار و برای یک فرد مجرد 218/2 دلار است.

کینگستون Kingston

کینگستون در میان راه تورنتو، انتاریو و مونترال؛ و در استان انتاریو واقع شده است. این شهر در گذشته به عنوان اولین پایتخت کانادا شناخته میشد. با وجود دانشگاه های برتر در این شهر، کینگستون جزو 5 شهر برتر دانشجویی جهان می باشد. هزینه های ماهانه زندگی برای یک خانواده 4 نفره؛ بدون در نظر گرفتن اجاره بها، در شهر کینگستون، 631/4 دلار و برای یک فرد مجرد 368/2 دلار است.

بهترین شهرهای کانادا از نظر آب و هوا و طبیعت

کانادا کشوری با زمستان های بسیار سرد با میانگینی پایین تر یخبندان و همراه با پوشش برف است. با این حال اکثر مناطق این کشور تابستان های دلپذیری دارند. برای مثال اقلیم مناطق جنوبی Ontario و Quebec در تابستان ها گرم و مرطوب؛ و در زمستان بسیار سرد و برفی است.

شهر ویکتوریا در استان بریتیش کلمبیا با داشتن آب و هوایی گرم نسبت به سایر مناطق این کشور، بهترین شهر کانادا از نظر آب و هوا بشمار می آید. شهرهایی نظیر آلبرتا و مانیتوبا در استان Prairie نیز، بهترین شهر کانادا برای کشاورزی محسوب می شوند.

سخن پایانی

شناسایی یک شهر زیبا و مناسب برای زندگی در کانادا لزوما به منزله داشتن سرمایه بالا و مخارج هنگفت نیست. همانطور که در بالا اشاره شد شهرهای بسیاری هستند که شما می توانید در میان آنها ارزانترین شهر کانادا برای زندگی را انتخاب نموده و از آن به عنوان خانه همیشگی خود در کانادا لذت ببرید.

شما میتوانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.
پیشنهاد میکنم این مقالات را هم بخوانید
مشترک شدن
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات