,

تحصیل در کالج ITTC ترکیه

فهرست مطالب

نقش کالج در مسیر تحصیل موفق

کالج وظیفه دارد تا دانش آموزان را برای ورود به دانشگاه آماده کند و تمام پیش نیازهای موجود که به ورود افراد به دانشگاه های معتبر و دریافت بورس تحصیلی آنها لازم است را در اختیار آنها قرار دهد. مهارت‌های زبان، شبکه سازی و توان گفتوگو در مصاحبه‌های آموزشی، آمادگی برای آزمون‌های ورودی و آماده سازی فرد برای زندگی به دور از دوستان و خانواده بخشی از اقداماتی است که کالج در جهت موفقیت تحصیلی شما انجام می‌دهد.

کالج ITTC و جایگاهش در ترکیه و انگلیس

کالج ITTC یکی از معتبر ترین کالج های بین المللی ترکیه است که با استفاده از متدی که از شعبه اصلی این کالج در انگلیس ارائه می‌شود خدمات آموزشی در کلاس جهانی را به دانش آموزان و دانشجویان ارائه می‌کند. این کالج در شبه استانبول و آنکارای خود در ترکیه شرایط ویژه‌ای را برای پذیرش دانشجویان ایرانی فرآهم کرده است و با استفاده از استاد راهنمای ایرانی و مشاور روانشناس فارسی در کنار فرزندان شما به آنها کمک می‌کنند که با محیط ترکیه وفق پیدا کنند و روی درس متمرکز باشند.

مدرسین و مدیران کالج ITTC، با بیش از ۲۵ سال سابقه تحقیق و تدریس در دانشگاه ها و کالج های اروپا، ایران و ترکیه، راهنما و مشاوری قابل اعتماد، در موفقیت هزاران داوطلب بوده اند. شما نیز می توانید با تحصیل در کالج ITTC ، آینده تحصیلی خود را به درست ترین شکل ممکن رقم بزنید.

کالج ITTC


کالج ITTC  ترکیه برگزار کننده دوره های YOS, SAT, IELTS, TOMER, TOFEL, GRE, GMAT  و … با بهره جستن از جدیدترین متد های اموزشی و مجرب ترین اساتید ترک و انگلیسی زبان از دانشگاه های امریکا و اروپا در بهترین موقعیت انکارا دانشجو میپذیرد .

نظر دانش آموزان در مورد کالج ITTC

توی این ویدیو از تعدادی از بچه‌های کالج که در ترم 2020 در کالج مشغول به تحصیل بودند در مورد شرایط تحصیل در کالج و میزان رضایتشان نظر سنجی شده و هر کدام در مورد دلایل انتخابشان، شرایط خوابگاه، کیفیت آموزش آنلاین و میزان رضایتشان از کالج ITTC صحبت میکنند.

خدمات رفاهی کالج بین المللی ITTC ترکیه

کلاسهای عمومی 14 نفره

تدریس به زبان های انگلیسی، فارسی، ترکی و آلمانی

آزمون های استاندارد آموزشی، تحلیل آزمون و رفع اشکال به صورت خصوصی

خدمات ثبت نام در آزمون های اصلی، مشاوره حرفه ای انتخاب رشته در دانشگاه ها

ترانسفر فرودگاه، اخذ اقامت یک ساله، ترجمه مدارک،

اسکان در خوابگاه اختصاصی یا طرف قرارداد ITTC

خدمات درمانی ویژه ITTC، اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های اروپا، کانادا، ترکیه و حوزه شینگن

دپارتمان YOS کالج ITTC ترکیه

  • بیش از 900 ساعت آموزش ریاضی، هندسه و IQ
  • مدرسین مجرب و سطح اول از کشور های مختلف
  • تنها کالج در ترکیه با سیستم آکادمیک YOS
  • کلاس های ویژه و فشرده زبان ترکی قبل از شروع دوره
  • کلاس های اختصاصی اصطلاحات ریاضی به سه زبان مختلف
  • منابع آموزشی انحصاری ITTC
دپارتمان ITTC

دپارتمان SAT کالج ITTC ترکیه

  • بیش از 1000 ساعت آموزش، آزمون و مشاوره
  • تنها کالج در ترکیه با سیستم آموزشی مدرن SAT
  • مدیر انحصاری دپارتمان آکادمیک SAT و کمک مدرسین
  • کلاس های ویژه زبان انگلیسی با محوریت vocab, booster, speaking با اساتید native
  • دوره pre-sat با تاکید بر تاریخ و ادبیات
  • کوییزها و آزمون های هفتگی و ماهانه آنلاین و حضوری

آزمون بورسیه کالج ITTC

برای اولین بار آزمون یوس همراه با بورسیه کالج ITTC ترکیه در ایران و به شکل رایگان در تاریخ 30 تیر برگزار می‌شود. این آزمون به دانش آموزان کمک می‌کند آشنایی بیشتری با آزمون یوس پیدا کنند و مستعدترین دانش آموزان توسط کالج ITTC بورسیه خواهند شد.

این آزمون به زبان فارسی برگزار می‌شود و سرفصل‌های آن تماما به مانند آزمون یوس اصلی که در ترکیه برگزار می‌شود خواهد بود که سوالات ریاضی، هندسه و هوش جزو مهم‌ترین بخش‌های آن خواهد بود.

برای ثبت نام روی عکس یا این لینک کلیک کنید.

آزمون بورسیه تحصیلی کالج ITTC
آزمون بورسیه تحصیلی کالج ITTC

نمایندگی برتر کالج ITTC در ایران

کوچینگ در شش ماهه ابتدایی سال 99 به عنوان نماینده برتر کالج ITTC در ایران از حیث خدمات، پیگیری و اطلاع رسانی انتخاب شده است. امیداوریم همچنان در این مسیر به پشتوانه رضایت مخاطبین مان بهترین خدمات را ارائه دهیم.

لوح نماینده برتر کالج بین المللی ITTC در ایران

سوالات پر تکرار در مورد کالج ITTC ترکیه

کالج ITTC در کدام شهر ترکیه می باشد؟

در حال حاضر کالج دو ساختمان در کشور ترکیه دارد که یکی از در شهر آنکارا و دیگری در شهر استانبول می باشد.

کالج ITTC چه کمکی برای ورود به دانشگاه های ترکیه ارائه میکند؟

این کالج که سال گذشته برترین کالج از حیث عملکرد تحصیلی دانش آموزان در ترکیه انتخاب شد. با اساتید مجرب و فضای یاددهنده و حرفه ای کمک میکند تا داوطلبین با تمرکز آماده امتحان شوند، استرس خود را مدیریت کنند، ایرادات خود را در آزمون های آزمایشی رفع و نهایتا با یک انتخاب رشته درست به اهداف تحصیلی خود برسند.

کالج ITTC چه دوره هایی را ارائه میکند؟

خدمات این کالج بسیار گسترده است و هرآنچه افراد برای ورود به دانشگاه و بازار کار نیاز دارند را ارائه میکنند که از آن جمله میتوان به دوره های YOS و SAT برای ورود به دانشگاه، GRE و G-MAT در مقطع فوق لیسانس، دوره های IELTS ، TESOL ، TOFEL ، TOMER و گوته برای یادگیری زبان اشاره کرد.

برای ثبت نام در کالج ITTC باید چطور اقدام کرد؟

برای ثبت نام ابتدا با نمایندگی رسمی این کالج در ایران تماس بگیرید. با بستن قرارداد در نمایندگی رسمی نامه پذیرش شما بعد از سه روز کاری از ترکیه صادر شده و به دست شما میرسد. و شما میتوانید با تهیه بلیط از دفتر ما کلیه خدمات پذیرش و حمل و نقل تا کالج و اقامت چند روزه در آنکارا یا استانبول را داشته باشید و ضمن پرداخت هزینه دوره به دفتر کالج از همان روز از امکانات تحصیلی و رفاهی کالج بهره مند شوید.

هزینه ثبت نام در کالج ITTC ترکیه چقدر است؟

کالج ITTC به جد مقرون به صرفه ترین کالج ترکیه از حیث هزینه و خدماتی است که به دانشجویان ارائه میکند. برای مثال هزینه دوره های یک ساله این کالج بین 2000 تا 4000 دلار است. که متناسب با دوره ای که شما نیاز دارید متغییر است و در مقاله با جزئیات به شما توضیح داده شده.

دوره های آنلاین کالج ITTC به چه صورت است؟

با توجه به شیوع کرونا و تقاضا برای تحصیل غیر حضوری کالج ITTC دوره های خود را به صورت غیر حضوری هم برگزار میکند که با بروز ترین سیستم آموزش از راه دور و به صورت آنلاین و نه محتوای ضبط شده در اختیار داوطلب قرار میگیرد و هزینه آن اندکی کمتر از دوره حضوری است ولی با نبود هزینه های اقامتی بسیار مقرون به صرفه است.

نوروز 1400 در کالج ITTC

مزایای تحصیل در ترکیه

شاید در سالیان گذشته ایرانیان برای تحصیل فقط به گزینه‌هایی مانند آمریکا، کانادا و نهایتا اروپا فکر می‌کردند اما با افزایش نرخ ارز، تحریم‌ها و سخت تر شدن دریافت ویزای تحصیلی گزینه‌های جدیدی روی میز قرار گرفت که متناسب با شرایط فعلی واقعا عاقلانه هستند. در این بین ترکیه که طی سال‌های گذشته اعتبار زیادی در حوزه تحصیلات دانشگاهی برای خود دست و پا کرده یکی از بهترین گزینه‌های موجود است و عدم نیاز به ویزا، هزینه‌های زندگی بسیار کمتر از اروپا و آمریکا و همچنین اعطای بورس تحصیلی مناسب به دانشجویان خارجی به جذابیت این کشور برای تحصیل افزوده است.

ترکیه پلی برای ورود به کشورهای اروپایی و آمریکایی

نکته دوم اینکه بسیار مرسوم است که از ترکیه به عنوان پلی برای ورود به کشورهای اروپایی و آمریکایی استفاده می‌کنند و با گذراندن دوره‌های کوتاه مدت در کالج‌های ترکیه و دریافت مدرک معتبر راه ورود به دانشگاه‌های معتبر و دریافت بورسیه تحصیلی را خارج از مرزهای ترکیه برای خود هموار می‌کنند. این روش مزایای زیادی دارد که به چند مورد از آنها اشاره می‌کنیم:

  • تجربه زندگی در خارج از کشور و درک شرایط و رفع مشکلات اولیه دوری از دوستان و عزیزان
  • تقویت زبان با حضور در فضای یادگیرنده
  • افزایش تجربه بین المللی و شبکه سازی در خارج از کشور
  • دریافت مدرک بین المللی و معتبر

فرآیند ورود به دانشگاه های ترکیه

ترکیه از سال 2010 کنکور سراسری را کنار گذاشت و برای ورود دانشجویان به دانشگاه و اعطای بورس تحصیلی تصمیم گرفت تا آزمون‌های غیر متمرکز یوس (YOS) و ست (SAT) را جایگزین آن کند. این آزمون‌ها هر ساله حوالی بهمن ماه ثبت نام می‌کنند و در بازه زمانی اردیبهشت تا تیر آزمون‌های آن در محیط دانشگاه‌ها به شکلی که همپوشانی وجود نداشته باشد برگزار می‌شود. این آزمون‌ها به مانند کنکور سراسری ایران گسترده و شامل تمام درس‌های دوران دبیرستان نمی‌شود و فقط از سه حوزه تست‌های هوش، ریاضی و به زبان‌های ترکی یا انگلیسی ارائه می‌شوند.

بورس تحصیلی در دانشگاه‌های ترکیه

بورس تحصیلی هم با توجه به اینکه در این آزمون‌ها چه رتبه‌ای به دست آوردید و سایر شرایط مانند سن و گاه نمره دیپلم اعطا می‌شود. ولی توجه داشته باشید که اگر قرار است در مقطع دکترا یا کارشنانسی ارشد وارد دانشگاه‌های ترکیه شوید لازم است علاوه بر شرکت در آزمون‌هایی مانند GRE و GMAT رزومه خوبی هم در رشته خودتان داشته باشید که بر مبنای آن بتوانید بورسیه تحصیلی بهتری دریافت کنید. به طور کلی برای دریافت بورس تحصیلی داشتن شرایط زیر بسیار کمک کننده است:

  • نیازمند داشتن مهارت کافی زبان ترکی و مدرک زبان بین‌المللی تومر هستند.
  • از مدارک معتبر و بین‌المللی نظیر GRE، GMAT، YOS و یا SAT برخوردار باشند.
  • مشکل شرط سنی و گپ تحصیلی را متناسب با مقطع تحصیلی نداشته نباشند.
  • اقامت دائم و یا حقوق شهروندی ترکیه نداشته باشند.
  • از شرط معدل، نمرات و رزومه تحصیلی خوب و قابل قبولی برخوردار باشند.

موسسه مهاجرتی کوچینگ نماینده رسمی کالج ITTC ترکیه در ایران میباشد

حکم نمایندگی کالج ITTC
شما میتوانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.
پیشنهاد میکنم این مقالات را هم بخوانید
مشترک شدن
اطلاع از
guest
16 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
الهام برجسته

با توجه به بسته بودن مرزها میشه واقعا همین ترم رفت سر کلاس؟

Niloofar

ببخشید میخواستم بدونم که شرایط بورسیه گرفتنش چیه
حداقل مدرک تحصیلیمون باید چی باشه

نگار

ببخشید چجوری باید اقدام کنیم میشه توضیح بدین؟نیاز هست حتما تافل زبان بگیریم؟

پوریا صبور

شما فقط کافیه تصویر پاسپورت رو همراه 250 دلار برای ما ارسال کنید و بعد از دریافت پذیرش کالج 250 دلار دیگه پرداخت کنید. شما توی این کالج برای امتحان یوس و اس‌ای‌تی آماده می‌شید و در طول این دو طرم زبان هم یاد میگیرید.
البته کلاس‌های مستقل تافل هم ارائه می‌شود.

سعید

با سلام
اول اینکه من سال اخر دبیرستان رشته ریاضی میباشم و ایا میتوانم از همین امروز که هنز به مدرک دیپلم نرسیده ام اقدام کنم یا خیر
دوم اینکه هزینه کالج چه میزان میباشد

آزاده

سلام و احترام. وقتتون به خیر
برای مقطع متوسطه دوم یعنی 3 ساله پایانی دبیرستان هم میتوان برای این کالج اقدام کرد.

ملیحه

سلام من دبیرستان فنی حرفه ای بودم و الان لیسانس ای تی دارم

میخوام فقط کلاسهای ایلتس شرکت کنم لطفا راهنمایی بفرمایید و آدرس ان را در استانبول میخواستم

Ayeh

محدودیت سنی برای این دوره وجود داره؟

فاطمه دهقانی

سلام خسته نباشید من ۱۶سالمه برای ورود به کالج ittc باید ایلتس چند داشته باشم؟