,

شرایط و مزایای کار در عمان

فهرست مطالب

در طی سالیان گذشته، کار در کشور عمان بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است. یکی از دلایل این امر، این می باشد که ارزش پول و درآمد در کشور ایران و عمان با هم فرق دارد. بعضی از افرادی که قصد دارند به کشورهای اروپایی مهاجرت کنند، مهاجرت به عمان و کار در این کشور را ترجیح می دهند. برای پزشکان و پرستاران در قسمت بهداشت و درمان، شرایط  و مزایای کار در عمان ، بسیار مساعد می باشد به همین دلیل درخواست ها در این زمینه بسیار بالا می باشد. برای متقاضیان مهاجرت به این کشور با توجه به این که واحد پولی این کشور ارزش بالایی دارد و در زمینه فرهنگی بسیار مشابه کشور ایران می باشد، مهاجرت و کار در این کشور سودمند است.متقاضیان با آگاهی از شرایط و مزایای کار در عمان می‌ توانند دریچه جدیدی از زندگی را به روی خود باز کنند و فرصت های شغلی مساعدی را داشته باشند.

شرایط ویزای کاری در عمان

صدور مجوز برای کار در کشور عمان برای افرادی صورت می گیرد که دارای شرایط زیر باشند. در واقع می توان گفت که داشتن این شرایط جزو الزامات برای دریافت ویزای کاری در عماnylon shorts adidas zapatos claqué hombre erima tennis shirt crocs sneakers womens ray ban 3508 gold adidas predator 18.3 calzino si o no yahoo led bar aansluiten sac de sport 2 compartiments Switzerland argolas de silicone transparente ray ban 3508 gold auto elettriche radiocomandate amazon breeze detangler spray von glynt led bar aansluiten t shirt nike france blanc adidas art f36202ن می باشد. در این بخش، این شرایط برای متقاضیان  ذکر می شود.

  • محدوده سنی تا 45 سال و برای پزشکان تا 65 سال
  • رزومه کاری لازم است
  • نیاز به مدرک زبان انگلیسی نیست اما به دانش زبان انگلیسی یا عربی برای ارتباطات نیاز است
  • سه سال سابقه کار مرتبط
ویزا

میزان درآمد درعمان

از جمله مواردی که در زمان مهاجرت به کشور خارجی در کنار شرایط و مزایای کار در عمان مورد توجه افراد قرار می گیرد، میزان حقوق و درآمد در این کشور می باشد. برای این که افراد بتوانند در کشور خارجی هزینه هایی که مرتبط به خودشان می باشد را تامین کنند، باید به میزان درآمد و شرایط و مزایای کار در عمان توجه زیادی داشته باشند. به گونه ای که حقوق آن ها با تخصص و ساعت کاری آن ها تناسب داشته باشد. یکی از دلایلی که افراد متقاضی اصرار دارند که به کشور عمان مهاجرت کنند، تفاوت حقوق و درآمد این کشور با سایر کشورها می باشد. با توجه به تخصص و شغل افراد می توان، میزان درآمد در این کشور را بررسی کرد. در واقع هر چه یک شغل به تخصص بیشتری نیاز داشته باشد، میزان حقوق آن نیز طبیعتاً بالاتر می باشد.

نرخ بیکاری کشورعمان

با توجه به نرخ بیکاری در این کشور، می توان به خوبی متوجه وضعیت اقتصادی آن شد از این رو به افراد توصیه می‌ شود که قبل از اقدام برای مهاجرت به این کشور، نرخ بیکاری آن را مورد بررسی قرار دهند. این نرخ در عمان ۳/۳ درصد است و بسیار پایین به شمار می آید، به همین دلیل افراد زیادی قادر به مهاجرت به این کشور هستند و می ‌توانند به راحتی در شغل دلخواه خود فعالیت کنند. قابل ذکر است که متقاضیان علاوه بر توجه به نرخ بیکاری، باید به شغل هایی که در کشور عمان مورد نیاز است توجه کنند.

مشاغل پر متقاضی در عمان

از طریق روش های مختلفی می توان در کشور عمان کار پیدا کرد. یکی از این روش ها، این می باشد که افراد به صورت مستقیم برای کارفرما رزومه خود را ارسال کنند. در این روش، متقاضیان باید در ابتدا برای خود یک رزومه به صورت کامل به وجود بیاورند به گونه‌ ای که در این رزومه به صورت مختصر، سابقه تحصیلی و شغلی افراد درج شده باشد. یکی از روش ‌های دیگر، این می باشد که از موسسه های کاریابی بین المللی درخواست کار کنند. معمولا این موسسات، شرایط و مزایای کار در عمان را برای متقاضیان بیان می کنند. معمولاً کشور عمان، سالیانه لیست مشاغل پر متقاضی را منتشر می کند تا افرادی که به شغل های مختلف علاقه مند هستند بتوانند به راحتی کار مورد نظر خود را پیدا کنند. در صنعت گاز، نفت، پزشکی و… متقاضی کار بسیار زیاد است. از جمله مشاغلی که در این کشور، نیاز به نیروی کار دارد موارد زیر می باشد:

  • نیروی ماهر و متخصص در بخش آشپزی، گردشگری، پذیرایی و…
  • نیروی بدون مهارت، کارگر ساده و مشاغلی که خدماتی هستند.
  • نیروهای مرتبط به بخش بهداشت و درمان مانند مامایی، پرستاری، کارشناس رادیولوژی
  • مدیران مجرب و متخصص
  • مدیریت مالی، حسابداری، اقتصاد
  • نیروی آموزش زبان، تدریس، استاد دانشگاه
  • نیروی مرتبط با مترجمی
  • تکنسین فنی در بخش تاسیسات، ساختمانی، تعمیرات، صنعتی و…
دفتر کار

هزینه های زندگی در عمان

هزینه زندگی در عمان به محل سکونت، سبک زندگی و میزان درآمد در این کشور بستگی دارد اما به صورت کلی در بین کشورهایی که در حوزه خلیج فارس می باشند، در عمان این هزینه بسیار پایین و معقولانه به شمار می ‌آید و بیشتر حرفه ها نیز هیچ گونه مالیاتی ندارند. در شهر مسقط عمان، هزینه زندگی در مقایسه با سایر شهرها بیشتر است به دلیل این که فرصت شغلی در این شهر برای افراد بیشتر وجود دارد از این رو می ‌توان گفت که برای افرادی که متقاضی کار در عمان هستند شرایط زندگی در این شهر مساعد تر می باشد. میانگین هزینه ماهیانه برای زندگی در عمان حدوداً ۱۰۰ ریال عمان می باشد.

خدمات موسسه کوچینگ برای دریافت کار در عمان

موسسه مهاجرتی کوچینگ خدمات زیر را برای متقاضیان کار در عمان ارائه میدهد:

  • کاریابی تضمینی در زمینه تخصص
  • همکاری موسسه کوچینگ با شما در زمان مصاحبه با کارفرما
  • مهاجرت در بازه زمانی 6 ماه

همچنین امکان دریافت پذیرش دررشته‌های کادر درمان، تمامی رشته‌های مهندسی و رشته‌های فنی(نانوا،آرایشگر خانم و آقا،باریستا،ویتر،برقکا ساختمان،برقکار ماشین،مکانیک، رنگ کارماشین،شیرینی پز،نجار،طراح دکوراسیون،کناف کار،جوشکار،کمک آشپز، لوله کش،بنا،تکنسین کولر،دوربین مدار بسته،آلومینیوم URVCرا فراهم می‌کند.

امکانات جاب آفر به شرح زیر می‌باشد:

  • هزینه مسکن با کارفرماست
  • هزینه ویزا با کارفرماست
  • هزینه بلیط رفت و برگشت با کارفرماست
  • همسر و فرزندان مجرد زیر 18 سال ویزای همزمان میگیرند

پدر،مادر،خواهرو برادر مجرد زیره 18 سال با پرداخت هزینه ویزای همزمان میگیرند

جمع بندی

یکی از روش های ایده آل که به کمک آن می توان برای مهاجرت به این کشور اقدام کرد دریافت ویزای کاری می باشد. در واقع می ‌توان گفت که می ‌توان از این ویزا برای مهاجرت به این کشور استفاده نمود. در این مقاله لیست مشاغل و شرایط  و مزایای کار در عمان بیان شد و متقاضیان می توانند با آگاهی از این فرصت های شغلی به راحتی وارد این کشور شوند. با توضیحاتی که درباره عمان بیان شد می توان متوجه شد که شرایط و مزایای کار در عمان به نفع متقاضیان کار است و سطح رفاه اجتماعی در این کشور بالا است، در نتیجه برای زندگی و کار بهترین گزینه برای افراد است.

متقاضیان حتماً باید از مشاوران متخصص و کارشناس کمک بگیرند تا بتوانند در این مسیر به موفقیت برسند و به هدف خود دست یابند. در پایان امیدوار هستیم که از مطالبی که در ارتباط با شرایط و مزایای کار در عمان، هزینه های زندگی، میزان درآمد در این کشور بیان شد بیشترین بهره را ببرید و بتوانید زندگی جدیدی را در این کشور بدون مشکل آغاز کنید.

شما میتوانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.
پیشنهاد میکنم این مقالات را هم بخوانید
مشترک شدن
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات