شهرهای ایرانی نشین کانادا

فهرست مطالب

شهرهای ایرانی نشین کانادا یکی از بهترین مقاصد برای مهاجرین ایرانی است. به ویژه برای افرادی که هر ساله به دلایل مختلفی مانند کار و تحصیل وارد کانادا شده و کشوری با اقتصاد قدرتمند و سیستم مهاجرتی مترقی را برای زندگی انتخاب می کنند.

شاید شما هم از افرادی هستید که در حال انجام پروسه های ابتدایی مهاجرت بوده و یا همواره ایده مهاجرت را در پس ذهن خود داشته اید. کانادا یک کشور وسیع با شهرهای متعدد، پذیرای زندگی مهاجران تحصیلی و مهاجران کاری است. تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که بیشترین ایرانی ها در کدام شهر کانادا هستند؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است ابتدا، شهرهای محبوب ایرانیان در کانادا را شناسایی کنید. و با توجه به هدف و علایق خود شهر مناسب را انتخاب نمایید. در این مطلب قصد داریم بهترین شهرهای مهاجر پذیر کانادا را معرفی کنیم

شهرهای ایرانی نشین کانادا کدامند؟

مونترال

سیستم تقسیم بندی کشوری در کانادا مانند ایران به صورت استانی است. مونترال مرکز استان کبک بوده و با جمعیتی بالغ بر 3.8 میلیون نفر، به عنوان یکی از بزرگترین شهر های کانادا به شمار می آید. بخش عمده ای از جمعیت این استان به زبان فرانسوی صحبت می کنند و مابقی جمعیت، افراد محلی انگلیسی زبان هستند.

به دلیل وجود استانداردهای بالا زندگی و نرخ جرم پایین در این شهر، مونترال یکی از شهرهای محبوب ایرانیان در کانادا است. وجود جمعیت بالایی از شهروندان با فرهنگ های مختلف در کنار یکدیگر، زندگی در این شهر را بسیار دلپذیر و خوشایند کرده است.

مهاجرت ایرانیان به این شهر یک سری الزاماتی دارد که معمولا بسیاری از ایرانیان از آن بی خبر هستند. بهترین وکلای مهاجرتی ایران در مونترال به ایرانیان مشتاق تحصیل، کار و زندگی در این شهر کمک می کنند.

ونکوور

پس از نهایی شدن تصمیم مهاجرت، وقت آن می رسد که با شناسایی شهرهای مهاجرپذیر و یا از میان شهر های ایرانی نشین کانادا، مقصد مورد نظر خود را انتخاب کنید. بسیاری از شهرهای کانادا در بالاترین سطح امکانات و خدمات بوده و پتانسیل ورود مهاجرین از سراسر جهان را دارند. با این حال به دلیل وجود شهرهای متعدد در این کشور؛ انتخاب بسیار دشوار است.

ونکوور امن ترین شهر کانادا، و یکی از شهرهای مهم این کشور؛ مقصد مناسبی برای زندگی و مهاجرت شما به همراه خانواده است. فرصت های شغلی بسیار، محله های زیبا، خدمات مالی، سیستم پیشرفته مدرسه و آموزش، میزان رفاه بالا و در نهایت نرخ جرم پایین، ونکوور را به یکی از بهترین شهرها برای زندگی در این کشور تبدیل کرده است.

در صورتی که تصمیم به زندگی در ونکوور گرفته اید، لازم است با تمام قوانین و موارد مهم در روند مهاجرت آشنا شوید. پرونده مهاجرتی بسیاری از ایرانیان به دلیل سختی های موجود در این مسیر، توسط سفارت و اداره مهاجرت کانادا پذیرفته نمی شوند. بنابراین مشورت با وکلای مهاجرت، برای رفع موانع موجود، ضرورت دارد.

تورنتو

تورنتو نیز از شهرهای مهم و مهاجر پذیر کانادا محسوب می شود. این شهر یکی از چند فرهنگی ترین شهرهای کانادا و جهان است. اکثر ایرانیان این شهر را برای زندگی انتخاب می کنند. هر ساله با ورود مهاجرین جدید، جوامع جدید با فرهنگ های متنوع وارد این شهر می شوند.

تورنتو به عنوان مرکز تحصیل، اقتصاد، سرگرمی، تکنولوژی و سرمایه گذاری تجاری در کانادا به حساب می آید. بسیاری از ایرانی های در رشته های تکنولوژی و IT، این شهر را به عنوان مقصدی برای کار و تحصیل انتخاب می کنند. تورنتو به Silicon Valley””  کانادا شهرت دارد.

اگر در فکر مهاجرت به تورنتو هستید لازم است ابتدا برنامه خود را مشخص کرده و سپس اطلاعات مورد نیاز در روند مهاجرت به این شهر را کسب کنید. جهت شناسایی مراحل مهاجرت و در نهایت دریافت ویزا لازم است با اشخاص ماهر و دارای تجربه ارتباط گرفته و مشورت کنید.

اتاوا

شهر اتاوا در استان انتاریو واقع شده است. این شهر پایتخت کانادا و جزو 4 شهر بزرگ این کشور است. در سال های اخیر به دلیل وجود دانشگاه های برتر، فرصت های شغلی مناسب، سطح رفاه بالا، درآمد بالا و در نهایت آب و هوا و سبک زندگی؛ این شهر به عنوان یکی از شهرهای محبوب ایرانیان در کانادا و مقصد مهاجرین شناخته می شود.

وکلای ایرانی حرفه ای و با تجربه شما را در مسیر مهاجرت به شهر فرصت ها؛ راهنمایی و همراهی خواهند کرد.

سخن پایانی

مهاجرت به شهرهای ایرانی نشین کانادا و یا به طور کلی کشور کانادا یک مسیر دشوار و زمان بر است. این مراحل برای ایرانی های درخواست کننده ویزا کمی پیچیده تر از سایر افراد است؛ و معمولا ماها و یا سال ها به طول می انجامد. تمام وکلای ایرانی با تجربه برای موفقیت در این مسیر به خوبی آموزش دیده اند. این وکلا با ارائه خدمات درخواست ویزا و همچنین مشاوره مهاجرت به شما از ابتدا تا زمان ورود به کانادا، کمک می کنند.

شما میتوانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.
پیشنهاد میکنم این مقالات را هم بخوانید
مشترک شدن
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات