شرح کامل فرصت کاری هلند

فهرست مطالب

هلند دومین صادر کننده‌ی محصولات کشاورزی پس از امریکا است اما به نسبت وسعت اولین است. کشاورزی در این کشور به صورت مکانیزه و با امکانات پیشرفته  با بهره‌وری بسیار بالا است. شرکت  هلندی United Power  مسئولیت تأمین نیروی انسانی مزارع گل و گیاه هلند را بر عهده دارد و شرکت کوچینگ با همکاری با این شرکت متقاضیان ایرانی این فرصت کاری هلند را به این کشور می‌فرستد. تا پیش از این از کارگران ترک، پاکستانی و هندی استفاده می‌شد و هم اکنون ایرانیان نیز می‌توانند از مزایای این فرصت کاری هلند استفاده کنند.

مراحل به دست آوردن این فرصت کاری هلند

برای داشتن این فرصت کاری هلند شما باید  8000 یورو برای یک سال کار در هلند پرداخت کنید. در مرحله‌ی اول باید 100 یورو وجه و پاسپورتتان را ارائه کنید. پس از آماده سازی عدم سوءپیشینه و سایر مدارک فرد به لیست اولویت اضافه شده و تاریخی برای اعزام به او اعلام می‌شود.

پیش از رفتن به هلند، گروه سفری به استانبول خواهد داشت تا ویزای کاری خود را (در مدت یک روز) دریافت کند. افراد می‌توانند مستقیماً از استانبول به هلند رفته و یا به ایران بازگشته و پس از دو هفته به هلند بروند. باید توجه داشت که تاخیر بیش از دو هفته برای رفتن باعث کسر شدن مدت قرارداد و حقوق شما خواهد شد.

دوره‌های سفر

برای تمدید این ویزای کاری پس از گذراندن یک دوره‌ی یک ساله در هلند به ایران بازگشته و با پرداخت 1000  یورو و منتظر ماندن به مدت یک ماه دوباره به هلند بازگشته. این بار می‌توانند یا در همان شغل کارشان را ادامه دهند و یا بر اساس رزومه‌ای که دارند درخواست کار تخصصی خود را داده و در آن شغل فعالیت کنند.

پس از سه سال هم فرد می‌تواند درخواست اقامت بدهد. در صورت موافقت این اقامت ابتدا یک ساله و سپس دو یا پنج ساله است. و به همین ترتیب تمدید می‌شود و نهایتاً به اعطای پاسپورت می‌انجامد.

فرصت کاری ویژه در هلند
فرصت کاری ویژه در هلند

هزینه ها و درآمد در هلند

در فرصت کاری هلند و کار کردن در مزارع گل و گیاه درآمد فرد ماهیانه 2300 یورو است. ضمن آنکه فرد می‌تواند با اضافه کاری ساعتی 15 یورو دریافت کند. کمتر کسی است که فرصت اضافه کاری که حقوق را چند برابر می‌کند از دست بدهد.

در هلند به شیوه‌ها و با هزینه‌های مختلفی می‌توانید خود را بیمه کنید. هزینه‌ی این بیمه‌ها معمولاً از 150 یورو شروع می‌شود. نیمی از این بیمه، هرنوعی که باشد، توسط شرکت پرداخت خواهد شد.

ضمن آنکه شرکت یونایتد پاور مکانهایی را هم برای زندگی با حداقل هزینه (از ماهیانه ۳۰۰ یورو) در اختیار کارکنان خویش قرار می‌دهد. با زندگی کردن در این مکانها هزینه‌ی رفت و آمد شما نیز توسط شرکت پرداخت خواهد شد.  اما شما می‌توانید خانه‌ای هم اجاره کنید و در آن صورت هزینه‌های رفت و آمد را نیز پرداخت کنید.

مالیات بر درآمد حقوق حدود ۱۵٪ میباشد که باید توسط شخص پرداخت شود.

کلبه‌هایی که توسط شرکت به افراد داده می‌شود
کلبه‌هایی که توسط شرکت به افراد داده می‌شود

همراه شدن خانواده

شاید بخواهید شرایط همراه شدن خانواده‌تان در این فرصت کاری هلند را بدانید. در صورتی می‌توانید خانواده‌ی خود را همراه ببرید که اولاً فرزند شما به سن قانونی نرسیده باشد و دوماً همسر شما هم در مزارع مشغول کار شود. که در این صورت می‌توانید فرزندتان را به مهدکودک بسپارید.

یا اینکه پس از گذراندن سه سال همسر و فرزند خود (که زیر سن قانونی است) را با خود ببرید و با اقامتی که شرایطش در بالا ذکر شد زندگی کنید.

فرصت کاری هلند
فرصت کاری هلند
شما میتوانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.
پیشنهاد میکنم این مقالات را هم بخوانید
مشترک شدن
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
محمد جمعه شهیدزاده

تشکر میکنم از کشور هلند بشر دوست غریب پرور