محله‌ی کادیکوی استانبول

فهرست مطالب

قطعا همه بعد از سفر و مخصوصا مهاجرت دلتنگ شهرها و مناظر طبیعی کشور خود می‌شوند. اینکه محل زندگی خود بعد از مهاجرت را به گونه‌ای انتخاب کنیم که شبیه به محل سکونت قبلی‌مان و با آب و هوا و مناظر زیبا باشد تا حد زیادی از دلتنگی ما می‌کاهد. کشور ترکیه که از کشوهای همسایه‌ی ایران است ویژگی‌های منطقه‌ای و آب و هوایی مشترکی با ایران دارد که حس دوری از وطن را کمرنگ‌تر می‌کند.

از ایرانی پسندترین شهرهای ترکیه می‌توان از استانبول نام برد. این شهر اروپایی آسیایی از ابتدا میزبان مهاجران ایرانی در محله‌های مختلف برای خرید ملک در ترکیه بوده است. هر یک از محله‌های استانبول ویژگی‌های متفاوتی با دیگر محله‌ها دارد که افراد بسته به سبک زندگی و نیازهای خود آن‌ها را انتخاب می‌کنند.

محله‌ی کادیکوی استانبول

اگر با ترکیه و شهر استانبول آشنایی داشته باشید احتمالا تعریف این منطقه از استانبول را تاکنون زیاد شنیده باشید. محله‌ی کادیکوی و یا همان قاضی کوی از منطقه‌های آسیایی و ساحلی استانبول است. این محله در مقایسه‌ی محله‌های استانبول جز مناطق لوکس و با امکانات رفاهی خوبی شناخته می‌شود.این موضوع را فراموش نکنید که مناطق آسیایی به نسبت مناطق اروپایی استانبول تراکم کمتری دارند و این موضوع از شلوغی و ازدحام اذیت کننده‌‌ی مناطق می‌کاهد.

این منطقه در شمال دریای سیاه قرار گرفته که همین موضوع و همچنین مناظر سرسبز آن سبب شده که حال و هوایی مانند رستم رود و حوالی آن را برای ایرانیان تداعی کند. اسکله‌ی کادیکوی از معروف‌ترین اسکله‌های استانبول است که آوازه‌ی تفریحات آبی و کشتی آن در همه‌ی استانبول پیچیده است پس خود را برای تفریحات آبی و شنا و آفتاب گرفتن در ساحل آن آماده کنید.

هزینه‌ها در محله‌ی کادیکوی استانبول

امکانات موجود در این منطقه برای ساکنان و مسافران تنوع بالایی دارد و از هتل‌های پنج ستاره و رستوران‌های شیک و لوکس تا مهمان سراهای ارزان قیمت و رستوران‌های با کیفیت با قیمت کمتر در آن پیدا می‌شود. ولی به طور کلی و با مقایسه‌ی محله‌های استانبول مثل منطقه‌ی بیوغلو و حوالی میدان تکسیم قیمت خرید مواد خوراکی و رستوران‌ها چیزی در حدود یک سوم قیمت است.

تفریح در محله‌ی کادیکوی استانبول

انتخاب نوع تفریح به سلیقه‌ی اشخاص برمی‌گردد، مثلا علاقه‌ی بعضی افراد به خوردن غذاهای جدید و خوراکی‎های جدید در حدی است که رستوران گردی جز تفریحاتشان محسوب می‌شود. اگر شما نیز جز این دسته افراد هستید در انتخاب کادیکوی برای سفر و یا زندگی شک نکنید. با کمی قدم زدن در کوچه و خیابان این محله با انواع غذاهای خوشمزه‌ی محلی، کافه‌ها، شیرینی فروشی‌ها و بستنی فروشی‌های خوش رنگ و لعابی برخورد می‌کنید که مقاومت در برابر آن‌ها حقیقتا کار سختی است.

محله‌ی کادیکوی

ناگفته نماند که تفریح در این منطقه به رستوران‌ها محدود نمی‌شود چرا که این محله از استانبول مقر یکی از معروف‌ترین اسکله‌های استانبول یعنی اسکله‌ی کادیکوی است. انواع کشتی‌های تفریخی و توریستی در این اسکله پهلو می‌گیرند کافیست سری به آن بزنید. در نهایت نیز مژده‌ای برای دوستداران خرید و طرفداران فشن که خیابان بهاریه‌ و بگهاد کادیکوی بهشت شما خواهد بود در این خیابان‌ها برندهای محبوب ترکی و دیگر کشور‌ها و همچنین مغازه‌‌های خیره کننده‌ی کفش و لباس در انتظارتان است.

جاذبه‌های دیدنی و تفریحی کادیکوی

چه برای سفر و یا چه برای زندگی این محله‌ دا در بین محله‌های استانبول انتخاب کرده‌اید بازدید و تفریح در این نقاط را به خاطر بسپارید که اقامتی هیجان انگیز در انتظار شماست.

جاذبه‌های گردشگری محلهرستوران‌‌ها و کافه‌هامراکز خریدهتل‌ها و مهمان سراها
دالیان پارکبستنی فروشی علی اوستامرکز خرید کوزی Kozzy Avm Istanbulهتل مودا 5 ستاره
خیابان بغدادشیرینی فروشی شکرچیمرکز خرید اپتیموم Optimum Outlet Istanbulهتل هیلتون 5 ستاره
خیابان مودارستوران چیا سوفراسی استانبول Çiya Sofrasıمرکز خرید ویاپورت مارینا Viaport Marina Istanbulهتل سودآیه چهار ستاره
خیابان فنرباغچهرستوران دونر آقابابا Agababa donerهتل دیلا 4 ستاره
سواحل جاده بستانرستوران جوندا بالیک Cunda Balik Restaurantهتل سیدونیا 3 ستاره
دهکده باستانی حسلدونکافه خیابان Cafe Caddeهتل مای دورا 3 ستاره
بازاهای محلیهتل کادیکوی پارک سوئیت 3 ستاره

شما میتوانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.
پیشنهاد میکنم این مقالات را هم بخوانید
مشترک شدن
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات