محله آرناووت کوی استانبول

فهرست مطالب

استانبول یکی از پرشورترین شهرهای کشور ترکیه است که نقطه‌ی اتصالی برای قاره‌ی اروپا به آسیا محسوب می‌شود. این شهر همیشه در صدر گزینه‌ها برای خرید ملک در ترکیه و یا سفر به ترکیه بوده و هست که این استقبال به دلیل تنوع بسیار بالای محله‌های استانبول است. در این شهر سفر از کوچه و پس کوچه‌های عثمانی به قلب شهرهای مدرن امروزی کار سختی نیست. این تنوع بالا را در کیفیت زندگی و همچنین خدمات رفاهی نیز شاهد هستیم.

محله آرناووت کوی استانبول

هدف و مقصد افراد برای مهاجرت و یا سفر هیچ زمانی مشترک نبوده اما چیزی که همیشه جذابیت خود را برای افراد در انتخاب مقصد حفظ می‌کند کیفیت بالای محل زندگی و زیبایی منطقه بوده است. در مقایسه محله‌های استانبول منطقه‌ی آرناووت کوی جز مناطق لوکس و با کیفیت استانبول محسوب می‌شود. با قدم زدن در خیابان‌های این منطقه شاهد بعضی از گران‌ترین و خیره کننده‌ترین خانه‌های استانبول خواهید بود.

کیفیت زندگی در محله‌ی آرناووت کوی استانبول

از دلایل طبقه بندی محله‌ی بشیکتاش جز مناطق لوکس و گران قیمت همجواری آن با تنگه‌ی بسفر و رونق اقتصادی منطقه است پس طبیعی است که آرناووت کوی که یکی از محله‌های کوچک این منطقه و در جوار بسفر است در این طبقه بندی بی تاثیر نباشد. این محله یکی از محله‌های مرفه و ثروتمند در منطقه‌ی باشیکتاش است، کافی است کمی در آن قدم بزنید تا از چشم انداز زیبای مزیبای عثمانی لذت ببرید.

این منطقه از گذشته محل زندگی ترک‌های آلبانیایی بوده که از ابتدا به دلیل آب و هوای بسیار عالی و چشم انداز به سمت بسفر و مناطق سرسبز دیگر محله‌های استانبول مانند اسکودار و بیکوز در سمت دیگر آب، آن را برای زندگی برگزیده‌اند.

تفریحات و سرگرمی در محله‌ی آرناووت کوی استانبول

هنگامی که در یک بعدازظهر دل انگیز در مسیر ساحلی و در کنار تنگه بسفر قدم می‌زنید کار سختی است که در برابر رستوران‌های لوکس و شیک منطقه و غذاهای خوش رنگ و لعاب آن‌ها مقاومت کنید. رستوران‌های این محله‌ از بهترین و مشهور ترین رستوران‌های منطقه‌ اند که مشتریان خود را برای صرف غذاهای دریایی خاص خود به این منطق جذب می‌کنند.

این ناحیه علاوه بر غذاهای هوس برانگیز به خوش گذرانی و تفریحات شبانه خود شهرت دارد و غیرممکن است که در مسیر پیاده رویتان متوجه بارهای لوکس و زیبا و مملو از مسافران و اهالی خوش مشرب ناحیه نشوید، خلق و خوی دلنشین همین مردم است که شب‌های آرناووت کوی و خیابان ببک را زنده نگه می‌دارد.

این به شما بستگی دارد که از چه نوع تفریحاتی لذت می‌برید که انتخاب کنید در کنار تنگه‌ی بسفر با آرامش به ماهیگیری بپردازید یا در کوچه و خیابان قدم بزنید و با دوربینتان از انعکاس زیبای خانه‌های خوش رنگ عثمانی بر خیابان‌های همیشه مرطوب عکاسی کنید. رنگ و لعابی که بر جداره‌های شهر دیده می‌شود چشم هر بیننده‌ای را نوازش و به گردش در این حال و هوای دل انگیز دعوت می‌‌کند.

محله های دیگر ترکیه

محله آوجیلار استانبول

محله های خطرناک استانبول

برخی از رستوران‌های معروف این منطقه

نام رستورانآدرسرتبه تریپ ادوایزر
رستوران هادسون Hudsonآرناووت کوی، خیابان ببک، شماره 92 بشیکتاش4 از 5
رستوران ویرا ویرا بالیک Vira Vira Balikخیابان 53 آرناووت کوی4 از 5
رستوران آدام بابا Adem Babaخیابان بیازگل، شماره 2 آرناووت کوی4از 5
سور بالیک آرناووت کوی Sur Balik Arnavutkoy  خیابان ببک، شماره 56 بشیکتاش4از 5
رستوران اسکله بالیک آرناووت کوی Arnavutkoy Iskele Balikآرناووت کوی، خیابان ببک، شماره 1/42 بشیکتاش3.5 از 5

شما میتوانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.
پیشنهاد میکنم این مقالات را هم بخوانید
مشترک شدن
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات